fredag den 13. juli 2007

Sihanoukville

Sihanoukville er Cambodias svar på Costa Del Sol... desværre regnede det bare hele tiden mens jeg var der !!! Man skal ikke forvente strande eller resorts som på nogen måde kan måle sig med dem i Thailand, men omvendt er priserne jo også anderledes. Jeg betaler 22 kr. for mit værelse på GST Guesthouse, kun 1 minuts gang fra Occheuteal og Serendipity Beach.

Jeg har været i vandet et par gange her (i regnvejr), men man bliver jo våd alligevel. I dag har jeg lejet en cykel, og kørt de få kilometer ind til selve Sihanoukville by og videre til Victory Beach. Der er ikke meget at komme efter i byen, så selv om det ikke regnede så meget på det tidspunkt, kørte jeg tilbage igen - kun iført badebukser og sandaler! :-)

Det var meningen at jeg skulle til Kampot på vej tilbage til Phnom Penh, men vejen til Bokor Hill Station er pt. regnet væk, så det er blevet droppet. Ærgeligt, men sådan går det jo desværre nogle gange. I stedet sætter jeg så kursen mod Cambodias næststørste by - Battambang...

Du kan se en lille regnvejrsvideo fra Sihanoukville her :
http://www.youtube.com/watch?v=NUGO0rZhMbw