fredag den 25. maj 2007

Kina


"Det var så det, det var det hele - det er mærkeligt, det er sandt..."
Ja, Snapshot's gamle Grand Prix slager fra 1983 siger det jo egentligt meget godt! :-)

Nu er det slut med at rejse rundt i Kina, noget som jeg havde glædet mig utroligt meget til hjemmefra, og som bestemt ikke har skuffet !!!

Jeg har jo skrevet et par mails om det "at rejse i Kina..." - og det ER bestemt både en oplevelse og en udfordring. Men jeg har nydt mine 8 uger i landet, og jeg tror godt jeg kan love, at det ikke bliver sidste gang jeg rejser rundt i dette facinerende land!

Billedet viser et kort over min rejse gennem Kina.

Nu gælder det så Vietnam, et andet utroligt spændende land - som jeg ligeledes igennem flere år har set frem til at rejse rundt i.
Jeg håber I fortsat vil følge min tur...