mandag den 22. september 2008

B-I-B

B-I-B = Back In Bangkok !!!

Så blev det endelig d. 21. september. Efter at have været i Danmark i en måneds tid, var det endelig tid til at rejse "tilbage" til Bangkok. Jeg har fået ordnet ting i min lejlighed, fejret min søsters 40 års fødselsdag, været til Anne & Carstens fantastiske dobbelte 40-års-fest, både Clara og Emmas fødselsdage samt deres fælles fødselsdagsfest — og på den sidste dag : Sofies barnedåb. Det er sgu' da meget godt klaret på bare én måned.

Efter en rigtig hyggelig barnedåb, blev jeg kørt i lufthavnen af Anne, Carsten, Emma og en MEGET træt Clara. Men hun havde altså også haft en rigtig lang (men god) dag! Vi fik "overstået" den sædvanlige afskedsscene og jeg gik mod gaten. Flyturen med SAS forløb uden de store dikkedarer, men jeg må altså indrømme at jeg bedre kan li’ Thai Airways. Så det må blive dem... næste gang!

Efter ankomsten til Bangkok tog jeg lufthavnsbussen til Khao San Road, hvorfra der er 3 minutters gang til mit "sædvanlige" hotel — Rambuttri Village Inn. Jeg fik mit værelse, og nåede lige en times dukkert i poolen. Åhhh, 33 grader — sol og blå himmel. Så kan man jo ikke klage, vel?!

Jeg fik booket en togbillet til Hua Hin i morgen. Det er en lille sviptur på bare 4 timer, men jeg glæder mig til byen, hvor jeg ikke har været før. Nu sidder jeg på en internetcafé og kan tænke lidt mere over tingene. Det er hårdt at tage afsked, men selvfølgelig noget nemmere for mig... for det er jo mig der tager afsted. Det har været fedt at tilbringe en hel del tid med specielt mine kære niecer, men selvfølgelig også med mange andre.

Men lige nu er jeg glad for at være B-I-B... :-)