fredag den 25. april 2008

My Big Trip (part II)



Så er det ved at være lige op over... Søndag flyver jeg til Seoul i Sydkorea. En kort tur på "bare" 19 timer! :-)
Jeg forventer at bruge et par uger i Sydkorea før jeg tager videre til Japan.
Jeg planlægger at rejse rundt dér i ca. 3 uger, og har allerede købt kortet til deres fantastiske "Bullet Train" - Shinkansen!

Så går turen til Beijing, for herfra starter den tur til Nordkorea som jeg har booket mig ind på. Jeg får dog ikke at vide om jeg får visum dertil før dagen før turen begynder, da de kun udsteder ca. 1000 visa om året til vestlige turister.

Efter tilbagekomsten til Beijing tager jeg til Hong Kong og møder Birgitte & Robert, og så rejser vi Filippinerne tyndt sammen, før Emma kommer ud i midten af juli til vores tur gennem Vietnam. Vi flyver så sammen hjem til Danmark d. 14. august, så vi kan være til stede på Annes 40 års fødselsdag - samt selvfølgelig hende og Carstens fælles 40 års fest :-)

Jeg tager så afsted (igen-igen) d. 21. september, og nu er målet Malaysia, Indonesien, Australien & New Zealand... jeg kan næsten ikke vente !!! :-)