tirsdag den 7. august 2007

Laos

Laos har været et hyggeligt bekendskab, og et land jeg gerne vil tilbage til igen. 2 uger blev det til i denne omgang, men for min skyld kunne jeg egentlig godt have været dér i lidt længere tid.

Savannakhet var en hyggelig by, og det klart mest "lokale" sted jeg har været i Laos. Hovedstaden Vientiane var skøn, og havde f.eks. mange flotte templer og hyggelige parker.

Tubing i Vang Vieng var sjovt, men jeg er måske blevet en smule for gammel til den slags. Eller det havde måske bare været federe at være dér med et par gamle venner! Nogen frivillige til næste gang ??? :-)

Min personlige favorit er Luang Prabang! Skøn gammel by, lidt på samme måde som Hoi An i Vietnam. Selvom byen er rimelig "vestlig", så er det på en hyggelig og meget afslappet måde! På gensyn, Laos...

Kortet viser min rejserute gennem Laos...