tirsdag den 7. august 2007

Flyturen til Bangkok

Jeg havde jo valgt at flyve fra Luang Prabang til Bangkok, da jeg faktisk ikke orkede de 2-3 dage til Bangkok i bus :-)
Jeg var dog ved at fortryde et kort øjeblik, da jeg så flyet fra Bangkok Airways parkeret foran gaten i Luang Prabangs "kæmpe" internationale lufthavn...

PROPELFLY ???!!!

Det har jeg ikke fløjet med siden de gloværdige gamle Netto-dage, hvor vi fløj til Rønne på Bornholm med Mærsk's Fokker-50 fly (det var selvfølgelig før Storebæltsbroen blev bygget og hurtigfærgen fra Ystad sat i drift!). Malmø Aviation (som jeg har fløjet med en del gange til Stockholm) - har små søde "Duplo-fly" - men da i det mindste med jetmotorer...

Turen viste sig nu at forløbe helt glat, og jeg var glad for den dejligt korte (100 minutters flyvetur) til Bangkoks spritnye kæmpe Suvarnabhumi Airport - som er en flot bygning, men måske mangler lidt af den "sjæl" som den gamle Don Muang Airport havde. Måske kommer det med tiden ?! ;-)