onsdag den 27. juni 2007

I hate the f***ing bus!

Jeg ved det godt! Det er dårlig manér at skrive med store bogstaver, men jeg HADER virkelig lange busture. Specielt når det er min egen skyld at jeg er på dem! ;-)

Jeg tilbragte jo 8 dage i Hoi An, og skulle bare sørge for at købe en togbillet videre sydpå. Men jeg glemte det, udskød det, og har vist 117 andre undskyldninger. Til sidst endte jeg med kun at kunne få en busbillet. Øv, øv, øv - men 99% min egen skyld (ok, måske kan vi endda godt runde det op til 100%) !!!

Så mandag aften kl. 18 tog jeg plads i denne fantastiske "luksus-bus" til den dejlige 12 timers tur til Nha Trang. Jeg havde allerede måttet droppe min plan om at se My Lai, da der ikke var nogen bus dertil fra Hoi An.

Jeg havde i forvejen talt en del med Coralie (fra New Zealand) og Marvin (fra USA) som ligeledes boede på An Phu Hotel i Hoi An. Vi fik snakket meget sammen i bussen, men øv for en tur. Mit sæde kunne lænes en smule tilbage, men det blev ikke til meget søvn den nat...

Vi ankom til Nha Trang kl. 6 næste morgen, og jeg håber det er sidste nat jeg tilbringer i en elendig "sidde-op bus". Men nu må vi se... :-)